Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je průběžná dodávka zdravotnického materiálu specifikovaného v přílohách č. 2a, 2b. Ve specifikaci je materiál rozdělen do dvou částí na dodávky trvající 24 a 28 měsíců. Termín dodávek zdravotnického materiálu dle přílohy č. 2a je od 1.9.2014 do 31.12.2016 (28 měsíců). Termín dodávek zdravotnického materiálu dle přílohy č. 2b je od 1.1.2015 do 31.12.2016 (24 měsíců).
Zadavatel požaduje náhradní plnění 100%. Dílčí dodávky zdravotnického materiálu budou realizovány 6x za rok na základě objednávek zadavatele. Objednávky budou obsahovat specifikaci položky zboží, množství a termín dodání a budou zasílány na e-mail kontaktní osoby prodávajícího. Kusové množství jednotlivých druhů zboží vycházejí z potřeb minulého období a je pouze orientační. Zadavatel bude oprávněn odebrat menší i větší počty bez dopadu na jednotkovou cenu.
Součásti plnění je doprava zboží do místa plnění. Odběr nového zboží bude realizován v sídle zadavatele. Dovoz zboží do sídla zadavatele bude zdarma.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Podatelna MěÚ Třinec
Jablunkovská 160
739 61 Třinec