Veřejná zakázka: Dodávka klientského prádla pro Sociální služby města Třince

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 573
Systémové číslo: P17V00000001
Evidenční číslo zadavatele: MěÚT/00667/2017
Datum zahájení: 04.01.2017
Nabídku podat do: 18.01.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka klientského prádla pro Sociální služby města Třince
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je průběžná dodávka klientského prádla specifikovaného v zadávací dokumentaci. Termín dodávek klientského prádla je od 1.4.2017 do 31.03.2019
Dílčí dodávky klientského prádla budou realizovány 3x za rok na základě objednávek zadavatele. Kusové množství jednotlivých druhů zboží vychází z potřeb minulého období a je pouze orientační. Zadavatel bude oprávněn odebrat menší i větší počty bez dopadu na jednotkovou cenu.
Součásti plnění je doprava zboží do místa plnění. Odběr nového zboží bude realizován v sídle zadavatele. Dovoz zboží do sídla zadavatele bude zdarma.
Zadavatel požaduje náhradní plnění ve výši 100%.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: Uzavřené zadávací řízení
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 950 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Sociální služby města Třince, příspěvková organizace
  • IČO: 00600954
  • Poštovní adresa:
    Habrová 302
    73961 Třinec, Dolní Líštná
  • Název oddělení: Administrátor - město
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 229873

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Podatelna MěÚ Třinec
Jablunkovská 160
739 61 Třinec

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky