Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb pro Sociální služby města Třince 2015- 17

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 373
Systémové číslo: P15V00000021
Evidenční číslo zadavatele: MěÚT/07517/2015
Počátek běhu lhůt: 18.02.2015
Nabídku podat do: 03.03.2015 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb pro Sociální služby města Třince 2015- 17
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je průběžná dodávka kancelářských potřeb specifikovaného v příloze č. 2 ZD. Termín dodávek klientského prádla bude od 1.4.2015 do 31.03.2017 (24 měsíců).
Zadavatel požaduje náhradní plnění 100%. Dílčí dodávky kancelářských potřeb budou realizovány 18x za rok na základě objednávek zadavatele. Objednávky budou obsahovat specifikaci položky zboží, množství a termín dodání a budou zasílány na e-mail kontaktní osoby prodávajícího. Kusové množství jednotlivých druhů zboží vycházejí z potřeb minulého období a je pouze orientační. Zadavatel bude oprávněn odebrat menší i větší počty bez dopadu na jednotkovou cenu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: Uzavřené zadávací řízení
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 230 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Sociální služby města Třince, příspěvková organizace
  • IČO: 00600954
  • Poštovní adresa:
    Habrová 302
    73961 Třinec, Dolní Líštná
  • Název oddělení: Administrátor - město
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 229873

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Podatelna MěÚ Třinec
Jablunkovská 160
739 61 Třinec

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky