Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky:
1. Zajištění personálu pro chod vrátnice od 5:00 do 21:00 hod 7 dní v týdnu
2. Provoz bude 2 směnný, sledující pohyb osob v budově Domova Sosna. K obsazení vrátnice stačí jedna osoba.
3. Vrátnice bude sloužit jako kontrolní a informační středisko, které bude kontaktovat zadavatelem pověřené osoby v případě výskytu problému či situací přesahujících možnosti řešení vrátných.
4. Vrátnice bude i místem evidence docházek zaměstnanců do evidenčních knih zadavatele.
5. Dále požadujeme kontrolu budovy (odemykání budovy v ranních hodinách, zamykání hlavních vchodů a kontrolu protipožárních dveří objektu), kontrolu platnosti povolení zaparkovaných vozů v areálu objektu, přepojování telefonů, sledování kamerového systému apod.
6. Personál vrátnice bude v zimním období zajišťovat odklízení sněhu a posyp solí před hlavním vchodem domova (schody a rampa).
7. Požadujeme přizpůsobení se podmínkám chodu Domova Sosna, který je domovem pro seniory, domovem se zvláštním režimem i domovem pro osoby se zdravotním postižením.
8. Požadujeme náhradní plnění ve výši 100%
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
podatelna MěÚ Třinec
Jablunkovská 160
739 61 Třinec