obsah
|
zápatí
Statutární město Třinec
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka klientského prádla pro Sociální služby města Třince, příspěvkovou organizaci 2021 - 23
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka klientského prádla pro Sociální služby města Třince, příspěvkovou organizaci 2021 - 23
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou v termínu od 1.4.2021 do 31.03.2023 (24 měsíců) průběžné dodávky klientského prádla pro potřeby poskytovatele sociální péče organizace Sociální služby města Třince.
Dílčí dodávky zboží budou realizovány 3 x za rok na základě objednávek zadavatele.
Kusové množství zboží vycházejí z potřeb minulého období a je pouze orientační. Zadavatel si vyhrazuje právo do 31.03.2023 na další dodávky zboží specifikovaného v příloze č. 2 ZD nad objednatelem definovaný počet uvedený v příloze č. 2 ZD. Případné další objednávky budou prováděny objednatelem písemně a to do maximální souhrnné výše 30% z celkového objemu vysoutěžené ceny zakázky. Jednotková cena takto doobjednaného zboží bude shodná s jednotkovou cenou uvedenou v nabídce podané uchazečem.
Součásti plnění je doprava zboží do místa plnění. Odběr nového zboží bude realizován v sídle zadavatele. Dovoz zboží do sídla zadavatele bude zdarma.
Zadavatel požaduje náhradní plnění ve výši 100%.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.trinecko.cz)
Kontakt:
Petr Kulich
tel: 774 749 865
e-mail: petr.kulich@trinecko.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Uzavřené zadávací řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
25.01.2021 12:00
Datum zahájení:
08.01.2021 14:27
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Statutární město Třinec
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software